Nu votez !!!




  Incerc de o gamada de timp sa scriu...am atatea sa spun , sa le las tiparite aici sau pe o coala de hartie , sa ramana scrise , nu doar spuse ...am atatea sa zic . le zic de cele mai multe ori in gand  dar . se pierd si apoi imi pare rau ca nu le-am notat , pentru ca ideile din ganduri , sunt unice , aidoma unor haine create de un designer , care face o singura haina cu o anumita croiala si gata , nu mai vrea sa existe niciuna in plus la fel ca aceea . Asa si ideile , au unicitatea lor  cele mai multe si pentru ca sunt unice , se pierd printre milioanele de idei la fel . astea din urma le acopera si le invaluie in fumul uitarii..o fi fum , o fi altceva , poate o patura , poate un nor , oricum , ceva le face sa nu mai apara niciodata la suprafata . De-aia zic , cand ai o idee , scrie-o frate , ca altfel , la revedere , n-o mai gasesti , nici cu binoclul !... Ce ti-e si cu gandul asta ! La fel ca si cu sufletul ! ...Cred...hai ca am batut campii si daca nu ma pun pe scris , imi pierd ideile ...Deja , abia le mai gasesc !..Stai ca uite le vad , ca prin fum , dar le vad !..Gata ! Hai , uite ce vroiam sa va zic :
  Cica e ( nu sunt , ca n-am fi in ton cu candidatii !) alegeri , la noi in tara , Adica in Romania ! Ca eu sunt roman . Nu sunt si tigan, automat . Nu , sunt un roman sarac , in schimb . Sau un roman oarecare. . Am un amarat de logan , ca nu merita scris cu litera mare si un amarat de apartament cu doua camere , dar poate fi numit si garsoniera , pentru ca la cat de mic e , pare mai degraba o debara ...A , nu ma vait , doamne fereste !..Nu sunt singurul , de fapt suntem cel putin 4 milioane in situatia asta . Unii isi dau seama si recunosc , altii isi dau seama dar nu recunosc in ruptul capului , altii nu-si dau seama si chiar daca si-ar da , oricum n-au ce face !.
Deci , suntem vai de noi si astia vor sa iesim la vot , cica !..Vreti sa iasa lumea la vot ?! Pai , pe cine mama dracu , sa voteze  romanii?...Aceiasi escroci , cu aceiasi prieteni si aceleasi interese ?! Aceiasi fini si nasi . aceleasi nepoate si nepoti ?! Aceleasi amante ?!...Eu zic ca nu se merita ! Nu trebuie sa iasa nimeni din casa , pentru aceste exemplare de oameni , care nu mai au discernamant , vazandu-se cu sacul de bani ai tarii , la picioarele lor !..Eu zic, ca aceasta forma de societate , nu ne-a iesit !....Stiti , socoteala din targ , nu s-a potrivit cu cea de-acasa !Am visat toti , la clipa cand vom merge si ne vom vota presedintele si am visat ca el va fi unul extrem de competent , extrem de cinstit , incoruptibil si invincibil . Ei bine , cred ca omul nostru , a emigrat de foarte mult timp . Nu stiu cand o fi plecat , dar a plecat . Am mai ramas o mana de romani :   micii afaceristi ,care abia mai respira , marii afaceristi ( pe astia ii numeri pe degete , dar in curand cred ca vor pleca fugind pamantul ) , cei care traiesc de pe urma statului si care papa o gramada de bani , mutand o hartie dintr-un birou in altul si care se trag in general din prostime si ultimii , dar de fapt cei care manuiesc totul, ca pe propiul falus , politicienii ( escrocii , care au convins prostimea ca ei nu sunt escroci ). Si dintre acestia din urma , ar trebui sa alegem unul care , vezi doamne , sa ne fie presedinte !...Sorry ! N-am cum , nu ma lasa constiinta . Am tot auzit spunandu-se , ca mergi la vot daca ai constiinta ! Pai am , fratilor . Si nu ma lasa constiinta  , pentru ca mi-e mila de noi , de noi toti , mi-e mila de copii , mi-e mila de batrani , mi-e mila de tot ce misca , fratilor !...Stau la ferestra , in timp ce scriu si ma uit la feresterele luminate ale romanilor si par luminate parca de opaituri . Oamenii se mira ce dracu becuri , sa-si puna prin case , maine-pomaine , o sa punem de-alea de frigider si astia vor sa mergem sa-i votam !...Sa votam ce ?! Sa votam care e mai putin hot ?! Sa ne votam durerea ?!Sa ne votam vietile ?...Nu trebuie sa votam fratilor ! Nu suntem obligati ! Avem si dreptul de a nu vota !...Refuz oferta lor electorala ! Refuz candidatii ! Si-i refuz prin neprezentare !...Si cel mai important , refuz sa am doua maini stangi !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Betivul de rand

Recunosc ca sunt betiv!

Pauza de pranz