Democratia a castigat: ne-a invins!

    Am facut revolutie, am iesit ca prostii in strada, unii din curiozitate, unii din prostie, unii ne-am nimerit pe acolo si uite asa, unii chiar au murit crezand  intr-o iluzie ideala ...
  Ne-am ales cu praful de pe toba, de fapt ce, am cerut ceva? Aaaa, parca da , libertate... Ei  poftim, ce am cerut , avem. Libertate... E buna? ... Tine de foame? Nu prea, nu-i asa?!
  Ia uitati-va la mine, ce liber sunt! Scriu ce prostie imi trece prin cap, nu ma intreaba nimeni nimic, sunt liber ca pasarea cerului... Si tot ca pasarea cerului, umblu din creanga in creanga , sperand sa gasesc o farama de ceva... Si acum priviti-ne pe toti la un loc... Suntem un stol intreg!...
 Ce am semanat am cules: politicieni corupti, care mai de care mai promitatori - ati vazut cate promit! -saracie la noi in case si in tara, din tinerii plini de speranta am ajuns cersetori la portile Europei, visele ni s-au spulberat si acum suntem niste batrani resemnati...
  Ne-am plans ca am fost restrictionati cultural, ca nu am avut contact cu marii scriitori universali , ei si acum, mai citeste cineva? Am fost contemporani cu Paunescu , dar a mai avut timp cineva de poeziile lui, l-a mai citit careva?Am fost contemporani cu Fanus Neagu, copii ati auzit de el?
  Va intreb, nu ma plang, am avut succesul scontat ? Am luptat pentru copii nostri, ca ei sa traiasca mai bine decat noi, credeti ca am facut bine?Pentru ca lor le-am daruit democratia...
  Eu Moromete, omul de rand, cu copii de rand, cred ca visul nostru s-a naruit. Ne-am batut cu propriile arme.
 Democratia a castigat! Ne-a invins!...Copii , recunosc ca am gresit...

Comentarii

  1. Salut. Interesant blog, cu putina reclama si un domeniu calumea, poti ajunge sus. Sfatul meu: Achizitioneaza un domeniu si apuca-te de facut reclama. O sa ai succes. Bafta multa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Super articol! Tine-o tot asa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi pare rău, dar nu mă pot abține. Tot acest articol este o plângere de sine. E foarte populist, prinde bine la români... cel puțin la românii tăi.
    În altă ordine de idei:
    Politicieni corupți sunt și în Sudan, și în America sau Germania.
    Mă abțin să trec la jigniri, dar cei omorâți la Revoluție sunt, poate cei mai mari eroi ai României moderne.
    Și încă ceva, prietenul meu... Suntem oameni, și pentru a trăi nu ne trebuie doar mâncare. Mai avem nevoie de multe alte lucruri. Dacă nu, rămânem primate.
    Mi-a părut bine și îmi pare rău.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Daca simtiti ceva , puteti sa-mi spuneti! Daca nu simtiti nimic, puteti sa taceti! Oricum eu stiu ca sunteti aici. Pentru ca de multe ori nu ma simt singur. De-aia si continui sa scriu . Pentru ca imi sunteti alaturi...A! Sa stiti ca nu ma supar daca nu va plac sau nu sunteti de acord cu mine! ...Sunt prea batran ca sa ma mai supar pe ceva!... Va simt, fratilor !!!...

Postări populare de pe acest blog

Betivul de rand

Recunosc ca sunt betiv!

Pauza de pranz