Paste fericit !



   Doamne , cata alergatura si cata sudoare ! Cati bani aruncati pe carnotii si alte alea ! Cate oua rosite si albastrite si inverzite si ingalbenite ! Cati cozonaci si cate E-uri ingurgitate ! Doamne , fereste !
  Nu ca noi am fi deosebiti , dar nici asa ! Eu zic ca exact ziua de pasti , ar trebui sa fie o zi cu mai putina bunastare si cu o masa mai echilibrata , sa fim putin mai buni cu semenii si nu cu noi insine ! Eu zic ca in ziua de pasti ar trebui sa fim putin mai darnici cu ceilalti si nu cu noi insine ! Eu zic ca , in ziua de pasti , ar trebui sa punem masa pentru cei care nu au si nu pentru noi !...Eu cred ca ar trebui sa aratam ca am inteles ce a facut Isus pentru noi , si ca ceea ce a facut nu a facut pentru el !...Si exact asa ar trebui sa facem si noi ! Sa facem pentru ceilalti si nu pentru noi !... Dar , ma rog , fiecare face ceea ce a inteles din viata asta , face ceea ce simte si ceea ce vrea !...
  Ma uitam la televizor si aratau astia cozile interminabile de la hipermarketuri , aratau oamenii cumparand hrana , aveau carucioare pline-vraf ... Un barbat era la casa de marcat si punea cumparaturile in sacose . Stiti , m-am gandit : de ce nu punea el cumparaturile in sacosele altuia ? De ce nu s-a intors , catre omul care era in spatele lui si sa-i spuna : Uitati , din partea mea , pentru dumneavoastra , oua , zahar , ulei !...Nu , el le punea in propriile sacose , cu o indarjire , cu un simt al proprietatii , care pe mine m-a dezgustat !...
 Da , stiu , cred ca spuneti , hai dom'le ca exagerezi !... Poate !... Dar ar fi frumos , sa fiti intr-un magazin si sa se apropie cineva de dvs si sa va spuna : ''Uitati am aici un carucior plin cu alimente , tot ceea ce trebuie pentru o masa buna de pasti ! Si tot acest carucior vi-l daruiesc , este al dumneavoastra !''...
Da. Eu zic ca ar fi minunat !... Va doresc zile senine , sa va ganditi ca Isus si Dumnezeu , a vrut sa ne faca sa intelegem ceva si sper ca dumneavoastra , toti cei care ma cititi , sa fi inteles asta !.. Paste fericit , dragii mei prieteni !...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Betivul de rand

Recunosc ca sunt betiv!

Pauza de pranz