Pacaleala noastra , cea mai celebra !



   1 Aprilie ! Daaa!!!... Cate farse si cat radeam , cand eram copii !!!...Doamnee , cat eram de nebuni!  Ce mai radeam !...Cata distractie !... Ce ne mai storceam mintea , cui si ce farsa sa-i facem !
   Una , o farsa pe care am facut-o unui vecin taciturn si morocanos  , a ramas celebra in randul nostru !
 Poate va mai aduceti aminte , dar inainte nu avea toata lumea masina . doar unu-doi dintr-un bloc , daca aveau ! La noi in bloc un singur vecin avea o Dacia alba  Era un tip minion , cu chelie si care nu zambea mai niciodata !...
  Si pentru ca nu-l placeam deloc si nici el pe noi ,  ne-am tot gandit ce farsa sa-i facem si ne-a venit ideea.
Ne-am strans toti , in dimineata zilei de 1 Aprilie, la ora 7 la locul faptei.
       I-am lipit pe usa stanga spate a masinii o coala de hartie , mare alba ,pe care i-am lipit-o cu izolier band negru  si pe care am scris cu litere de-o schioapa  : SUNT MIC , DAR AL DRACU  !...
   Cand a coborat vecinul , pe la 7.30 , a deschis masina , a urcat , a dat cheie si a plecat asa cum facea deobicei  ! Eram afara  toti copii si am privit toti cu coada ochiului  , prefacandu-ne in timpul asta ca stam de vorba  !...
     Doamneeee , ce-am ras !!! Ne-am amuzat si am facut o multime de scenarii , despre momentul cand o sa-l descopere , despre cum o sa se uite lumea la el pe strada !!!...Cand s-a intors , l-am asteptat (mi-aduc aminte ca am chiulit de la ore special pentru el!!!) , pe la 16 si ceva a aparut , a parcat direct ,a coborat din masina tacticos si-a luat o sacosa din spate si a trecut pe langa noi , ca si cum nimic nu s-a intamplat.
    Noi ne-am uitat unii la altii perplecsi si dupa ce a intrat in bloc , ne-am dus la masina si ne-am uitat  !  Afisul nu mai era !..
 Ne-am reluat locul pe niste pietre care erau chiar la baza blocului, intrebandu-ne ce s-o fi intamplat  si ce o fi zis  ?!...Dar pietrele, erau chiar sub balconul vecinului cu masina ....
     Si cum stateam noi toti stransi gramada , unii jos pe pietre , altii in picioare in fata noastra si discutam soptit , despre ce o fi crezut cand a vazut afisul , dintr-odata sarim in sus , speriati de un jet de apa rece , care se reversa in puhoi peste noi !!! ...Tipand si uzi pana la piele , am fugit care incotro si privind in sus , l-am vazut pe vecinul cu un furtun in mainii si ranjind a satisfactie : Fi-r-ati ai dracu , ce ziceati , ca nu v-o platesc ????... Ne-a facut-o gagiul ! Ne-a udat fleasca pe toti ! Acum el radea si noi ne uitam buimaciti si invidiosi pe el , ca ne-o copsese bine de tot !!!
 Totusi , am aflat , din ce a povestit vecinilor ,ca s-a plimbat mult si bine cu afisul lipit pe masina  si ca trecatorii se uiatu ,radeau si aratau cu degetul spre masina lui , iar el nu intelegea de ce se uita lumea la el si mai ales de ce rad !? La munca cand a ajuns , niste colegii au vazut afisul si i-au spus .
...Se zice , ca mult timp dupa aceea , colegii  il abordau, zicandu-i la misto : Bai Fane  si zi asa , esti mic dar al dracu !?...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Betivul de rand

Recunosc ca sunt betiv!

Pauza de pranz