Va salut , cu sufletul !




          Va salut astazi ca si altadata , va salut cu zambet si incruntare, va salut din scaunul meu , va salut fara sa va stiu si fara sa ma stiti...Astazi am muncit , doar nu va asteptati sa spun ca m-am distrat. Am muncit ca un dobitoc inhamat la jug si ca in fiecare zi , am privit in rastimpurile , cand mai trebuia sa-mi sterg sudoarea , lumea...O lume cenusie si cu capul plecat...Stiti ce e contrastant si de necrezut?...Faptul ca eu par pesimist , poate chiar depresiv ...Ca par un om care tot timpul jeleste..Dar chiar nu sunt , sunt doar obiectiv. Si nu despre mine vorbesc. Mie de bine de rau , mi-a dat Dumnezeu , tot ce mi-am dorit. Eu cand va spun toate aceste jelanii  , cand ma plang , o fac pentru oamenii de langa mine. Mie unul mi se rupe sufletul , cand ii vad trecand cu capul plecat , cand ii vad numarand cei cativa leuti , ca pe o comoara!...Mie mi-e mila , fratilor ! Si cand spun ca mi-e mila , apoi sa stiti , ca ma doare sufletul. Nu pot sa fiu multumit ca eu am si celalalt nu are. Nu pot si gata. Nu pot sa aduc osanale unui stat, in care doar un sfert din oameni, mai au locuri de munca . Nu pot sa nu ma plang , cand prietenii mei nu au bani sa-si hraneasca copii , nu pot sa va scriu despre frumusetile patriei , cand amicul meu cel mai bun , a ramas fara servici ! Si nu pot sa va scriu bancuri , cand vecina mea , o batranica simpatica , hraneste din amarata ei de pensie , fata , ginerele si doi nepoti!..
  Daca sunteti fericiti , pe unde sunteti , ma bucura ! Dar cum stiu ca nu prea sunteti multi in categoria asta , voua celorlalti , vreau sa va spun ca va sunt alaturi cu gandul si sufletul !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Betivul de rand

Recunosc ca sunt betiv!

Pauza de pranz