Revolta



          Sunt iarasi perplex , de  absurditatea acestui tip de societate, pe care am construit-o iresponsabil noi ,toti romanii si  care ne coboara cu fiecare zi mai adanc si  mai adanc in groapa disperarii ! Ne-au transformat existenta intr-o fobie , fobie de ziua de maine , fobie de existenta , fobie de a trai . Suntem atat de stresati si atat de incapacitati de orice ,de miscare , de traire , incat ne-au redus existenta normala la o existenta infirma . Uitati-va in jur si o sa realizati ca nu mai suntem noi , nu mai avem mandrie , nu mai avem dorinta de a ne zbate , de a ne lupta pentru o viata mai buna ! Nu mai avem nici macar demnitatea pe care o aveam pe timpul comunismului ! Suntem o tara de oameni indobitociti !  Si chiar daca am mai avea o licarire de speranta , ce am putea face ??? Cum sa te misti intr-o tara in care miscarea este ilegala sau este urmarita si studiata de un guvern incapabil sa inteleaga , rolul omului si drepturile sale !!!
   Este imposibil sa construiesti ceva , sa intreprinzi ceva , sa dezvolti o activitate , sa te dezvolti pe tine ca om , cand totul in jur este escrocherie si jaf !Este imposibil sa ceri , sa ai pretentii , cand de sus ne privesc niste neaveniti , parveniti si lingai . Este imposibil sa speri , cand ai un guvern  iresponsabil , centrat pe preamariri si egocentrism ! Ne-am lasat furati , ne-am lasat prostiti atata timp incat am ajuns prosti si saraci ! Suntem de ras si ocara ! Suntem sub orice conditie de om al mileniului III.
    Mi-e o scarba de mor , de cat pupincurism si de cati limgai sunt printre noi ! La fiecare pas , oriunde te uiti , ii vezi ridicandu-si palaria si aplecandu-si trupurile , in fata vreunui sef  de ceva !...Pana si  nenii aia cu debransarile de la curent sunt pupati in poponetele lor fudule  !Bietii romani , cum au ajuns ! Suntem mai saraci ca pe timpul lui Ceausescu , fratilor !!!
Mii de romani isi inchid firmele , pe care le-au tinut cu mare greutate  viabile  , din cauza ca sperau ca va exista un moment cand munca lor va fi apreciata si rasplatita  ! Acum cand toate frmulitele sunt in prag de faliment , statul roman , ameninta ca vine in control sa vada , e vreun patron care are vreun angajat fara carte de munca ! Pai bai statule , ce-i dai ma tu patronului daca angajeaza un om cu carte de munca ? Ii dai taxe si controale ! Asta ii dai !...Si in afara de asta ce ii dai , bai ?..Taxe si controale , obligatii si obligatii ! Bai statule , ai tu contract cu mine , sa-mi ceri in fiecare zi alte si alte taxe ?...Unde scrie ba asta ?..Cine esti ???..Si uite c-am ajuns la raspuns ! Statul sunt prostii aia de la televizor !Aia sunt statul ! Aia de stau toata ziua pe la emisiuni , aia care se cearta pe scaune si pe functii !...Si noi visam sa existe o logica economica , dreptate si dezvoltare !..De la cine cerem noi , toate astea ?...
 Sunt in continuare perplex !...Astazi am fost intrebat ce solutie vad ?...Nu stiu frate , am orbit ! am raspuns.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Betivul de rand

Recunosc ca sunt betiv!

Pauza de pranz