Ori suntem saraci , ori nu mai suntem !



     Dom'le, totusi , am o dilema ! Eu , cel mai mare bocitor al acestor vremuri , am o mare dilema ! Cum vine treaba asta ? Nu avem bani , ne plangem la toate colturile , strigam si purtam pancarde ca  murim de foame , suntem vai mama noastra , copii ne sunt jerpeliti si nemancati , vin strainii si filmeaza copii dezbracati , in vreun catun uitat si mizer , traim in gunoaie si sobolani , dar cu toate astea , avem masini !
        Si asta nu e tot , avem masini , dar avem si bani de benzina ! Si nu putini , multi !
  Circula masinile , ca e luni , ca e duminica , nu ai loc sa te misti !
  De unde dracu or avea mai fratilor, bani de benzina ?...
  Eu muncesc si nu imi permit sa vin in fiecare zi la munca cu masina , seful are afaceri si abia , face fata  ,sa bage benzina in masinile care trebuie sa faca treaba , iar astia circula toata ziua , de dimineata pana seara , dar nu circula , misuna !..Treaba asta imi ridica mie , un mare semn de intrebare !!!...
   De unde or avea romanii bani sa mearga toata ziua  , de dimineata pana seara cu masinile ? Merg cu masinile la munca ! Merga cu masinile  la piata ! Merg cu masinile la hipermarketuri ! Merg cu masinile  la frizer !... Oriunde merg , se duc cu masinile ! Ca sunt amarati , ca n-au bani de curent , ca n-au bani de mancare , vin la tine sa se imprumute de bani , dar vin cu masina !!!!......., Nu inteleg , treaba asta !Poate exista o logica , poate exista o explicatie , care mie unul imi scapa !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Betivul de rand

Recunosc ca sunt betiv!

Pauza de pranz