Offf......



  Am inima grea , foarte grea ... Ma doare sufletul , ma doare pana la prasele... Imi plang toti porii , imi plang ochii in strafundul lor , dar trebuie sa nu arat nimanui asta... Un bun prieten al fiului meu , un copil de 17 ani si 10 luni a murit.. Mi-e atat de greu sa spun asta!..Sunt daramat . sunt terminat. Pe copilul asta il simteam , ca pe fiul meu... Zambea tot timpul , era un copil cuminte , asa cum isi doresc toti parintii ...Nu mai pot !!!!....Doamne , unde ai fost ?...A murit la fotbal, la un simplu meci de fotbal !...Doamne , nu-mi vine sa cred ca acest baiat , cuminte , inocent si extrem de frumos , la suflet si la trup , nu mai este !...Mi-e extrem de greu ! Mi-e foarte greu ! Ma doare sufletul fratilor !...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Betivul de rand

Recunosc ca sunt betiv!

Pauza de pranz