Imi vreau prietenii inapoi !


  Am fost la curatenia de primavara. Am curatat terasa restaurantului. Am curatat pomii de uscaturi , am strans mizeria , am pregatit terenul pentru flori si arbustii pe care o sa-i plantam .
     ...Si am mancat iepure . Bun , facut la cuptor , cu masline si vin si cate si mai cate. Excelent...Pacat de restaurantul asta ! Este superb, dar degeaba. Oamenii trec , se uita si merg mai departe... Asta e situatia .
   Ce vroiam sa va spun , este ca am stat si la taclale si printre altele am avut o dilema. Ne-am amintit si de colegii din generala sau liceu , dar si de prietnii din copilarie. Ce ni s-a parut ciudat tuturor , a fost faptul ca niciunul nu a pastrat legatura cu niciun prieten sau coleg . Si ne-am tot intrebat , de ce se destrama aceste legaturi , care , de fapt  se intind pe ani de zile de relatii unii cu altii, dar apoi , abia daca mai vrem sa ne amintim. Sau daca totusi ne intalnim un prieten din copilarie , sau colegul dintr-a patra , nu ne invitam unii la altii , nu mergem impreuna la o terasa , ne limitam la a ne bate pe umar , la cateva intrebari si cam atat.
  Chiar ma intreba astazi o colega de munca : Ce-ai spune tu , peste 10 ani , sa ne intalnim si nici macar sa nu ne mai salutam ?
 Da. Cam asa este . Dom'le si ce prieteni am avut ! Si cati ! Si cate am facut impreuna ! Si cate ne-am spus ! Si de cate ori mergeam la ei si ei la mine !...Ei si acum , daca ne intalnim intamplator , abia daca ne mai salutam. Si daca totusi o facem , ne salutam de parca am saluta instalatorul , care ne-a reparat robinetul de la cada !.. Ce e lumea asta !... Azi suntem cei mai buni prieteni , maine suntem doi oameni , care parca , nu au avut niciodata nimic in comun!
 Eu nu inteleg ! De ce se pierd prieteniile ? De unde indiferenta asta ? Cum sa uiti , 15-20 de ani , de prietenie ? Cum sa fii prieten de joaca cu X , opt ani si daca te revezi dupa 10 ani , sa nu te duci la o cafea sa nu stai de vorba , sa nu te privesti,  sa nu povestesti , cum sa nu retraiti momentele , care au fost  doar ale  voastre ?
  Am avut o multime de prieteni , multi , cei mai multi ! Am fost frati ! Ne-am jucat de ne dureau talpile de atata joaca ! Am mancat unii la altii , ne-am batut , ne-am certat si apoi ne-am impacat ! Am jucat , de la oina la turca , de la ascunsea la lumanarile , de la carti la sah , am jucat pana si jar si elasticul , am jucat fotbal si volei , handbal si baschet.. Am avut secrete impreuna ,am  trait impreuna primele simpatii , am iubit aceleasi fete , am chiulit impreuna de la scoala , am fost la petereceri impreuna , am furat impreuna cirese , mere , prune , rosii, smochine, palarii de floarea soarelui, de prin curtile vecinilor si ale institutiilor, am facut impreuna inmormantari la pisici , pasarele , caini , furnici si am mancat impreuna la pomenile lor! Ne-am dat copiutele de la unii la altii , ne-am suflat unii altora la ore , ne-am luat apararea unii altora  in fata batausilor , ne-am batut pe vreo fata si pe urma ne-am dat mana , ne-am plimbat  impreuna prin parcuri si cand ne-am indragostit prima oara , ne-am confesat unii altora ! Am fost impreuna la discoteca prima oara si ne-am imprumutat haine , pentru prima intalnire !
  Cum putem uita toate astea ????... Eu n-am sa uit niciodata ,absolut niciodata !!!
Cat as da , sa retraiesc o singura zi in trecut , sa-mi reantalnesc prietenii si colegii , sa stam impreuna cateva ore macar , sa radem , sa glumim , sa ne ironizam si de ce nu , sa jucam o ascunsea , asa cum doar noi stiam !.... Of , prieteni dragi , unde-mi sunteti ???.....

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Betivul de rand

Recunosc ca sunt betiv!

Pauza de pranz