Ganduri ...



     Voi stiti cat e de liniste in oras ?!...parca e o amortire continua a simturilor si a gandurilor!...s-au culcat oamenii , au intrat in case si n-au mai iesit!...arar mai trece cate o masina , un caine alearga ratacit pe strazile murdare ...cate un om ici colo  merge ,  parca  nici el nu stie incotro...la munca sunt doar eu si un coleg...asta povesteste ce a facut de revelion...eu nu-l ascult ...iar el stie asta!...dar povesteste.
   Ma mai opresc din visare si-l aud zicand de mancarea si bautura care a curs garla...restaurantele au fost pline ochi...nu are romanul bani , dar face revelioane la restaurante!...de parca tot ceea ce spun si gandesc este gresit !..
 Parcarile sunt pline ochi, de masinile nemiscate de zile in sir... Trotuarele sunt si ele pline de masini parcate alandala...Orasul este murdar !...Cativa oameni au iesit sa-si ia o paine , o aluna , o maslina !...in rest , liniste !...As citi o carte !...as sta si eu acasa , la caldura si as citi ...uneori , viata o ia inaintea simturilor! Asa am impresia ! Ca viata merge , iar noi stam pe loc !....cu toate ca sunt afara , ma simt de parca as fi in casa !...poate unde va stiu pe toti in casele voastre ! Sau cel putin asa cred !....ma tot gandesc , daca as fi eu plecat departe , in alte tari , cat de dor mi-ar fi de casa , de Romania ?!...stiti , m-am gandit ! Eu nu as putea sa traiesc , fara tarisoara asta !..nu , cu siguranta nu as putea !...asa , saraci , cu griji si nevoi , cu dureri si suferinti , cu toate , cu toate si tot nu as putea sa traiesc , in alte tari !...daca mi-ati da toate averile si toate bogatiile si tot n-as putea sa traiesc in alta parte !..pana la urma stiti, e ca si cum , ati lua un animal din habitatul lui si l-ati duce intr-un staul !...La fel si eu !...asa prost cum traiesc , imi place,  pentru ca m-am obisnuit cu viata asta ! Asa stiu eu sa traiesc !...stiti , bucuriile , fericirile , implinirile le traiesc la maxim! Pentru ca sunt rare !...Luati un copil bogat si dati-i o jucarie ! Se bucura ?...Nu ...Luati un copil sarac si dati-i o jucarie !...Bucuria lui , e maxima !...asa si noi !...Traim fericirile cu forta si intensitate !...rar , dar le simtim in fiecare celula !!!...moromete , nefericitul fericit !!!...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Betivul de rand

Recunosc ca sunt betiv!

Pauza de pranz