Oameni si ...oameni



     Telefoanele suna. Raspundem sperand sa fie vreo comanda. Pana acum , nimic. Speram sa facem bani de salarii . Telefoanele suna... De la apa , de la curent , de la diversi creditori...Comenzi ?Niciuna...Ne-am dus in jos, tot mai in jos...Colegii mei , sunt toti suparati...Seful e praf...Eu sper si incerc sa ridic moralul tuturor...Numai ca nu reusesc...Craciunul a trecut..Taras-grapis, a trecut...Sau l-am petrecut cu lipsuri si sperante....Bine , nu ma vait , doar va spun ca sa nu credeti ca ne-am distrat maxim!...Aseara , am facut o iesire si am discutat , ascultand Alifantis...Ca de obicei...Am dezbatut si-am intors pe toate partile vietile fiecaruia , cautand sa vedem unde am gresit...Toti am gresit in acelasi punct...Am ramas in Romania...Daca am fi plecat, sigur astazi am fi fost undeva pe Coasta de Azur, distrandu-ne...Toti oamenii constienti , au plecat...Toti cei priceputi au plecat...Au ramas ai mai prosti...Au mai ramas hotii ...Si cativa inconstienti...Printre care si noi!...
              ''Am muncit toata viata , spunea unul dintre prietenii mei. Am alergat in toate partile, am incercat toate afacerile, am facut comert en-detail, comert en-gross, am facut distributie, am facut productie, am facut prestari servicii, am facut import-export si am ajuns , astazi dupa 25 de ani de zbateri , fara niciun ban in buzunar!..Cine nu ma cunoaste , poate spune ca nu ma pricep!spunea el posomorat...Nu este asa, daca nici eu nu ma pricep , inseamna ca nimeni nu se pricepe! Dar n-am facut niciodata afaceri cu statul ! Si uite-ma astazi : Un nimeni ! Asta face Romania , cu cei care muncesc! Ii aduce la stadiul de zero barat !Tot ceea ce fac , imi ia statul ! Tot ceea ce cladesc , darama statul roman !Daca nu te bagi in poltica , orice ai face , nu merge !Daca intri in politica , poti sa vinzi si cacat !''
  Si toti stim ca acest om , este un adevarat om de afaceri . El insusi este un manual de afaceri. Ar putea da lectii de afaceri. De la contabilitate , la legi , de la maniere in afaceri , la diplomatie in afaceri , de la  intuitie pana la curaj , omul asta pe toate le are !...Si atunci , noi ceilalti , ce putem spera ?!...Il priveam toti , cu admiratie , asa sarac cum este , dar stiam ca avem in fata noastra un monument de om , care a riscat totul , a avut curajul si demnitatea de a se tine deoparte, de  tot ceea ce inseamna politica hoata si slugarnica din Romania .

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Betivul de rand

Recunosc ca sunt betiv!

Pauza de pranz