Singur....

       Ploua , ploua pe noi . Ploua ca un sfarsit , ploua cu plans si cu lacrimi... Ploua , fratilor ...
Balconul deschis , perdeau se misca , aerul rece si curat patrunde in casa si-mi produce aduceri aminte , exact ca un medicament de memorie...
Chitara mea sta cocotata intr-un stativ, numai ca atunci , demult , o luam si cantam, cantam pana spre seara...Ce a ramas din vremurile alea?... Nimic... Amintiri intr-un ungher al mintii mele...
Am fost in cimitir . Si-am plans . Am plans pentru toti mortii. Am plans cu sufletul in gat. Mi-e dor de toti oamenii aceeia.De vecini , de cunoscuti , de cei despre care doar am auzit. Mi-e tare dor de linistea si cinstea acelor vremuri. Mi-e dor de mirosul vremurilor trecute. Voua va este dor ?! ...
  Si ploua si perdeaua se misca ...si mie mi-e dor...
Fulgerele strabat cerul si eu sunt mai singur ca niciodata. Unde sunteti toti ?! Ce mi-as dori sa vina la usa mea o vecina sa-mi ceara o cana de zahar ! Ce mi-as dori sa vina un copil sa ma cheme afara , la joaca ! Ce mi-as dori sa ma strige mamaia : Hai bia mama sa mananci ceva !!!...
 Unde sunt toti cei de care mie mi-e dor ? Mi-e dor de iarba pe care jucam fotbal , mi-e dor de potecile pe care calcam , mi-e dor de zidul unde bateam mingea , mi-e dor de mosul si baba care nu ne lasau sa ne jucam !!!... Mi-e dor de prune cu sare ... Mi-e dor de tata ! Mi-e dor de certurile parintilor ... Mi-e dor de babele care ne puneau coliva in pumnii nostrii murdari... mi-e dor de tiganca care vindea inghetata, mi-e dor de caruta si butoiul ei de tabla plin cu inghetata , mi-e dor de lingura si cornetele ei...
  Mi-e dor de emisiunile de 2 ore de la tv, mi-e dor de intreuperile de curent , mi-e dor de cartelele de paine, mi-e dor de cozile la lapte , de cozile la butelii ... Mi-e dor de toate cozile , la care stateam ore in sir ...
pentru ca atunci eram prieteni , ne respectam , eram romantici , eram destepti , eram plini de calitati , eram oameni adevarati...
Mi-e dor de felia de paine cu gem...Mi-e dor de mamaia , mi-e dor de tuciul in care facea sapun , mi-e dor de braul casei , mi-e dor de casa de chirpici , mi-e dor de tigancile care strigau : Sticle murdare . cumparam sticle murdare!!!..
  Voua de ce va este dor ?????!!!!!..........

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Betivul de rand

Recunosc ca sunt betiv!

Pauza de pranz