Scrisoare catre toti copiii din lume

     Copiii. Fiinte omenesti , pure , suave si ingenue... Suflete nepatate, chipuri neasmenuit de frumoase, culmea frumusetii omenesti , in toata acceptiunea ei.
  Frmusetea inseamna copil.
Ne-am alinat de-atatea ori sufletele , privindu-ne copii. Ne-am bucurat de-atatea ori , uitand de greutatea maturitatii , ascultand rasetele copiilor ...
  Oricat de fericit sunt si eu astazi , pentru voi toti copii din lume, nu pot sa nu ma gandesc la copii orfani , la copii bolnavi si imi pare atat de rau , ca nu sunt Dumnezeu , pentru o zi...
 Intr-o lume atat de vanduta , as vrea sa pot imparti fericirea pentru o zi , tuturor celor care nu o au ...
 Pentru ca sunt doar un om mic, intr-o lume atat de mare, va rog sa-mi iertati neputinta , copii iubiti , sa ma iertati ca nu va pot bucura in aceasta zi , sa ma iertati toti copii din lume , ca nu pot fi Mos Craciunul vostru de 1 Iunie si sa ma ascultati putin :
    Indiferent unde sunteti, in orice colt din lume , ca sunteti negri sau albi , este aici in Romania , un om care va iubeste nespus de mult  si va trimite fiecaruia din voi multa dragoste . 
 Va iubesc din toata inima mea , mi-ar place sa va pot spune fiecaruia dintre voi lucrul asta , sau sa va pot alina durerile... Voi copiii , de peste tot , din Europa, din Asia, din Americi , din Australia, din Africa , sa stiti ca aici in Romania este un om , care astazi va spune fiecaruia dintre voi, la ureche :
                                             La cei mai multi ani , fericiti!!!!...
           

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Betivul de rand

Recunosc ca sunt betiv!

Pauza de pranz