La multi ani, oameni!

 M-am tot gandit sa nu va mai spun nmic, sa va las singuri in noianul asta de bloguri, sa rataciti asa cum rataciti in viata... Dar nu pot sa nu va urez : La cei mai multi ani! Sanatatea sa va ajute sa va realizati visele! Fericirea sa va fie alaturi! Si toti cei dragi sa va stea de-a dreapta , sa-i intelegeti si sa va ajutati la nevoie!
   N-am plecat nicaieri, am stat cu mana pe taste si m-am gandit : se merita sa va scriu? Se merita sa va spun gandurile mele ? Se merita sa ma cititi si probabil sa va spuneti in barba : Ce prostii mai spune si mosul asta!?
  Probabil ca nu! Dar sunt plin de ganduri , care au revarsat pe dinafara si iata-ma!
Am saracit, am plans, am oftat gandindu-ma la cat de slabi ne nastem, cat de naivi, cat de nepregatiti pentru viata suntem , chiar si la maturitate...
  Cate s-au intamplat , de cand am plecat!... Sa o luam cu sfarsitul, sau cu cele proaspete. De ce nu vrem sa avem si ambulante private? De ce vrem sa lasam in mana unui singur om , salvarea a 20 de milioane de suflete? De ce credem noi ca nu mai sunt si alti medici foarte buni , capabili sa ne salveze de pe-acolo , pe unde ne gasesc bolile sau accidentele?
 Avem farmacii private , avem clinici private ? Nu sunt bune ? Hai sa iesim in strada si sa le inchidem!... Dar dupa cate stiu , cand sanatatea ne pune la grele incercari , fugim toti la clinici private, cu banii in mana!
 De ce nu vrem sa ne alegem cine sa ne salveze, de ce nu vrem sa avem optiuni?
 Pentru ca nu gandim singuri, pentru ca avem acel spirit de turma de care inca, cu parere de rau nu am scapat, nici astazi!... Ma uitam la televizor si vedeam oameni amarati , scandand numele lui Arafat. Trebuia ca cineva sa-i intrebe , de ce nu vor ei sa mai avem si cativa privati , care sa faca si ei acelasi lucru pe care-l face Arafat?
 Nu contesta nimeni priceperea acestui om , devotamentul lui, dar de ce sa nu mai fie si alti medici care sa faca acelasi lucru si care sa fie si ei la fel de bine platiti, ca domnul Arafat? De ce ne limitam singuri speranta la viata?
 Poftim , ca Basescu , ne-a facut-o, a facut pe placul celor multi si irationali!... Problema e ca vom plati cu toti! Stiti ca exista o vorba : totdeauna cel mai destept cedeaza! Credeti ca Basescu a cedat de frica ? Nu. Probabil ca a gandit asa: de ce se lupta el sa faca un bine , cand noi nu-l vrem? De ce sa nu ne lase decat cu Smurd-ul , asa cum ne dorim!?
  In fond si la urma urmei , ăsta-i visul nostru!...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Betivul de rand

Recunosc ca sunt betiv!

Pauza de pranz