Culmea pesimismului televizat....

  Deschid televizorul si pe urma pun tigaia pe foc. Incalzesc niste ardei umpluti. Tigaia sfaraie iar eu amestec din cand in cand , cu o lingura de lemn , ca sa nu se prinda.
  Canicula , caldura inabusitoare , munca , stres , griji , zile libere nicidecum ... Este aproape ora 21.
A fost o zi lunga si grea , am avut mult de lucru si abia acum am ajuns acasa.
Stirile sunt aceleasi , dar altfel prezentate  ,asa cum le sta bine televiziunilor romanesti.
 Rasfoiesc canalele de televiziune  si raman perplex: televiziunea stirilor sinistre si pesimiste , antena 3 , tinandu-si episodul 19345 al vesnicei lor emisiuni , cu titluri diferite , are in studioul in care-si tin emisiunea perpetuua, un manechin, manechin care o intruchipeaza pe Elena Udrea...
  Nu le-o fi rusine , dom'le? Zic ei , ca nu mai vine nimeni de la PDL, in emisiunile lor. Pai , eu ma mir ca tot au venit pana acum!... Ce sa faca cei care vin la voi in emisiuni? Sa faca terapie de stres , sa tipe istericele voastre moderatoare la ei , sa nu apuce sa lege o fraza , sa le spuneti voi impreuna cu pleiada voastra de PSD-isti , PNL-isti si mai stiu eu ce alti lingusitori devotati de-ai vostri , ca mint , ca nimic dar absolut nimic din ce au facut , nu e bine?
  Dom'le mi se face o scarba de nu mai pot , de astfel de oameni care pentru un banut in plus si-ar pune si cenusa in cap ! Astfel de televiziuni care te decad ca om , am mai vazut de-alungul timpului , dar antena 3, isi bate joc de angajatii lor, i-a transformat pe bietii moderatori in  actori sadici si sinistri.
  Priviti o emisiune de-a lor , cap-coada si  la final veti vedea totul in negru , viata vi se va parea zadarnica , vei avea impresia ca esecul si nereusita te pasc la fiecare colt, optimismul iti va disparea cu desavarsire , orice lucru bun va deveni rau , universul insusi va dispare , apocalipsa se va apropia , stelele vor cadea , soarele va exploda si toate astea au o singura cauza : Basescu , Boc , Udrea , Funeriu , Igas si oricine incearca sa se apropie de PDL.
 Si-or da seama cat sunt de ridicoli?!!... Ma intreb uneori cat va mai dura razboiul pe care-l duc cu ei insisi , razboiul zadarnic , pe care-l duc de dorul ciolanului.?!!!...
 Ma mir de mi s-au urcat sprancenele in varful capului , imi fac cruce si mut pe o televiune cat de cat decenta , ca sa imi fac curaj pentru urmatoarea zi de munca , care sta sa vina...
  Bine ca nu mi s-au ars ardeii...
 Despre ce era vorba in emisiune ? Despre nimic .                                                 moromete

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Betivul de rand

Recunosc ca sunt betiv!

Pauza de pranz