Educatie in massa

   Televiziunile educative din Romania... Ora aproximativ 19. Cu oboseala in corp, intiparita pe chip , ajuns acasa, deschid telvizorul. Nu, treburile nu au mers nici astazi. Am incercat sa facem bani , pentru trairea de astazi... Un ou, o bucata de carnacior , o rosie si un castravete - micul dejun, pranzul si cina mea dupa 12 ore de munca...
  De ce politistilor , li se ia din banii de mancare? intreaba o prezentatoare antenista, urland... Inima mi-a sarit din piept... Ptiu, drace, scuip in san... Ce au draga astea , de tipa asa? intreb sotia , abia sosita si ea.
  Da si tu televizorul mai incet, imi spune ea , punandu-si sortul . Ma execut.
 Deodata un alt urlet : Cum poate un pilot de smurd , sa lucreze fara sa manance? intreaba prezentatoarea de data asta , intr-un tipat disperat , de parca a injunghiat-o cineva pe la spate... Doamne fereste, de asemenea femeie , zic si sotia mea zambeste sagalnic.
  Ma uit atent la televizor , ca sa nu ma mai ia prin surprindere vreo tipatura si vad cum venele de la gatul femeii de la televizor se umfla si stiu ca urmeaza un nou urlet, abia apuc sa-mi avertizez sotia si strigatul izbucnit din gatul prezentatoarei, se propaga in urechile noastre ca o lovitura de ciocan:'' Sa piloteze Boc si Basescu cu neamul lor cu tot! ''
  Ce zice draga , asta? intreb mai mult pentru mine. Schimba si tu canalul sau inchide-l , ca aud copii , imi spune sotia.
 Auzi, zic intrebator, crezi ca d-aia , mai tipa aia mica cateodata?...
                                                                                                                           moromete

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Betivul de rand

Recunosc ca sunt betiv!

Pauza de pranz