Pauza de pranz

   Maine este ziua copiilor... Afara ploua... Ma uit in portofel... As vrea sa numar ceva... Mai devreme a sunat un prieten sa-mi ceara niste bani imprumut, n-am putut sa-l refuz, i-am dat ce aveam...
 Ploua... Ploua si la mine in suflet... Ploua peste Romania...M-am repezit pana acasa sa mananc ceva...
  Ma uit perplex la televizor, cum unii inca mai promit, sperand ca cineva ii mai crede... Ma uit la moderatoarele televiziunilor de stiri, care mai cred ca fac inca, emisiuni interesante...
  Comut pe alte canale, peste tot sunt fetiscane, probabil s-au ratacit, baietii le-au gasit, le-au dezbracat si ni le arata noua... prostilor. Opresc televizorul, consuma curent degeaba... Deschid computerul... Da , stiu, prostului tichie de margaritar ii trebuie...
  Le multumesc celor care ma citesc...
Maine este ziua copiilor. La multi ani , copii nostri romani ! Ma gandesc la toti copii : din bordeie , din blocuri , din case normale , din vile , din palate , din gari , din canale , din parcuri , din parcari , sa fiti toti sanatosi, sa ajungeti mai rationali decat noi si sa traiti frumos si egali!
 Noi ne-am uitat datoria suprema, de a va ingriji, ne-am scos din caracter trasatura cea mai umana: sa ne avem grija de proprii pui...
  Afara ploua... Suna telefonul... Raspunde sotia... O prietena , care mai face inca o facultate - sperand ca asa isi va gasi de lucru - are nevoie de bani , pentru rata de la facultate...
 Vom scoate din economiile de la banca... Nu o puteam refuza, este ultima ei rata, imi sopteste sotia...
Zambesc...
  Telefonul suna din nou. ... Trebuie sa ma intorc la munca... La multi ani tuturor copiilor, saraci sau bogati!...

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Daca simtiti ceva , puteti sa-mi spuneti! Daca nu simtiti nimic, puteti sa taceti! Oricum eu stiu ca sunteti aici. Pentru ca de multe ori nu ma simt singur. De-aia si continui sa scriu . Pentru ca imi sunteti alaturi...A! Sa stiti ca nu ma supar daca nu va plac sau nu sunteti de acord cu mine! ...Sunt prea batran ca sa ma mai supar pe ceva!... Va simt, fratilor !!!...

Postări populare de pe acest blog

Betivul de rand

Recunosc ca sunt betiv!