Copilaria - o clipa

       V-ati ascunselea , tarile, lumanarile  - sau ratele si vanatorii - flori filme fete sau baieti, elasticul, coarda, jar, oina americana, ascunsea americana, lupta-n cur - scuzati! - tara tara vrem ostasi, pitic . Cam astea sunt jocurile pe care mi le amintesc. Daca vreunul dintre voi isi mai aminteste vreun joc celebru din anii 80 va rog, scrieti un mesaj.
   Pasareasca si morse, erau limbajele celebre ale copilariei noastre. Limbajul morse, ne ajuta sa ne scriem biletele, pe care profesorii nu le intelegeau daca ni le prindeau , iar pasareasca ne ajuta sa vorbim intre noi, fara sa ne inteleaga maturii de la bloc. De parca am fi avut cine stie ce secrete ! Dar era un fel de a ne simti si noi,  importanti!...
  Cei care stiti pasareasca imi puteti scrie , eu inca mi-o mai amintesc... Cepe fapacipi?
Mi-ar place sa comunic cu cei care stiti , in pasareasca. Ce ziceti? Eu va astept aici.
Inca ceva, va astept cu jocurile copilariei voastre. Daca aveti intrebari , va voi raspunde cu siguranta.
Acesta nu este un alt articol, este o invitatie la dialog , dialog  despre copilaria care mai traieste doar in amintirile noastre.
  Moromete.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Betivul de rand

Recunosc ca sunt betiv!

Pauza de pranz