La o cafea !



            Cer senin si soare...Parca as fi de la meteo!...Da, astazi am iesit toata firma la o cafea. Asa a avut seful chef. Uneori , nu are o priodicitate , ne scoate la o cafea. Frumos , o reuniune haioasa si calma , de unde am mai auzit unii de altii , ne-am cunoscut mai bine si ne-am facut cunoscute problemele si grijile , dar si fericirile si pasiunile...
  Au fost hohote de ras , dar si marturisiri greu de digerat , care au produs reactii impulsive , dar si ironii...Depinde de fiecare ce a inteles. Suntem o mana de oameni , dar atat de diferiti !...Unul e taciturn , altul e prea volubil , altul impulsiv , eu sunt prea realist si prea idealist - daca va puteti imagina o asemenea persoana !-, fetele , ca fetele, cu probleme si curiozitati , cu gelozii si discutii interminabile pe subiecte banale , pe care doar ele le pot transforma in probleme nationale... Ce sa mai ! Daca am fost capabili sa discutam de dimineata de la 10, pana pe la 15, va dati seama cat eram de nevorbiti ! Fetele nu ar fi plecat nici acum , dar am tras noi de ele , hai ca bau , hai ca miau ...
  ...Stau si ma gandesc , ca noi oamenii avem nevoie unii de altii . avem nevoie sa fim impreuna , sa comunicam , sa ne spunem vrute si nevrute ...Chiar acum , imi aduc aminte de un sofer de tir , care aducea sare la o alta firma unde am lucrat acum cativa ani . Si uneori ma delega seful sa fac receptia . Eram nevoit sa stau langa masina  , pana cand se descarca si ultimul sac de sare . Si in tot acest timp , cat se descarca un tir de 20 de tone , langa mine soferul de pe tir , vorbea si vorbea si vorbea  . Mai fratilor si astazi , ma intreb ce vorbea omul ala atata timp ?!...Nu l-am ascultat niciodata , dar el se tinea dupa mine si vorbea , imi povestea si-mi povestea ... Colegii radeau si-i ziceau : Da da , spune-i lui , ca-i place si e foarte atent ! Asta pentru ca stiau ca uneori , sunt cu capul in nori !
     L-am auzit pe bietul sofer, zicandu-mi : Sefu' nu te superi ca vorbesc , dar eu sunt mereu singur pe drumuri si sunt nevorbit rau!...
 Asa si noi , am vorbit de parca toti am fi fost niste soferi de tir , care s-au intalnit la o crasma , pe o margine de drum.
 Si nu puteam sa nu va spun si voua doua-trei cuvinte ...Se vede treaba , ca logoreea mea , continuua in gand !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Betivul de rand

Recunosc ca sunt betiv!

Pauza de pranz