La inceput de 2014

Uite ca ne intalnim si in 2014!...Sunt tot aici !...Traiesc , deci exist !...si voi la fel !...nu e o iluzie!...Traim toti !...ce ati facut in noaptea de revelion ?...si eu la fel !...am mancat , am baut si am dansat !...nimic exagerat ...ieri am dormit ...si cam atat ...Anul trecut a fost un an extrem de greu...cu multe necazuri, cu multe greutati. Sunt curios , anul asta cum va fi !...
 M-am gandit la voi , la voi toti. Ce faceti , ce mancati , ce beti , pe ce melodii dansati, ce discutati , pe unde sunteti ...
Si m-am gandit si la cei care nu mai sunt ...la toti cei cu care am petrecut revelioanele de demult...Cati oameni minunati nu mai sunt printre noi !...credeti ca ne vom intalni vreodata, cu toti oamenii pe care i-am intalnit si pe care i-am iubit ?...nu , ca ar fi minunat !...
Sa ne intalnim , odata , intr-o zi , toti ! Sa vorbim , sa radem , sa ne povestim !...Ce am mai facut , ce am vorbit si ce am fi vrut sa facem impreuna !...Sa imi povestiti tot  si eu sa va povestesc tot...ca si cum am fi fost mereu impreuna...ca si cum nimic nu ne-ar fi despartit !...Nici distanta , nici timpul...ca si cum am fi fost mereu impreuna...prieteni ...
 Eu , moromete , omul de aici  din eter , acel nimeni , pe care nu l-ati intalnit niciodata , va doresc , acum la inceput de an , sa fiti cei mai fericiti oameni din lume !!!!........Dumnezeu, sa va binecuvanteze pe toti !....

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Betivul de rand

Recunosc ca sunt betiv!

Pauza de pranz