Iubirea profunda ...



    M-am tot gandit sa va spun sau nu , un lucru. Nu ca ar fi ceva jenant , ci pentru ca nu stiu daca m-ati crede.
 Eram copil , nu aveam mai mult de 6 ani . Mamaia , sufletul si salvarea noastra, era plecata cam de o saptamana la Bucuresti , la fata ei. O chemase sa o mai ajute si pe ea. Si de obicei statea cel putin o luna , daca nu mai bine...
  In dimineata aceea ne-am trezit pe la 8. Eram singuri acasa, eu si sora mea. Seara mama si tata se certasera rau  , tata venise mort de beat si sparsese prin casa ,  facuse mare scandal.... Noi plansesem cateva ore bune , inainte de a adormi.
Dimineata cand ne-am trezit , sora mea mi-a zis :
 - Hai sa ne rugam , sa vina mamaia inapoi !
 - Da , dar doar a plecat de cateva zile , crezi tu ca Dumnezeu ne va asculta ?am intrebat eu mirat.
Dragii mei prieteni , asa cum eram, in pijamalute , ne-am ridicat in genunchi in mijlocului patului si am inceput sa ne rugam cu voce tare :
- Da Doamne sa vina mamaia !...
Si dupa fiecare propozitie de genul asta , spuneam amin si ne inchinam de trei ori. Am facut lucrul asta timp de 2 ore. In timp ce noi ne rugam , am auzit sunand soneria.
    Ne-am dus la usa si cand am deschis , in fata usii era... mamaia... Nu este nici o exagerare. Nu va mint . Nu obisnuiesc. Nu sunt un tip care crede in paranormal, nu sunt nici vreun mare credincios, dar fratilor , asta este purul adevar.
 Nu ne-a venit sa credem!!!... Era imposibil !... Stiam ca ea venea cel mai devreme peste o luna !...
 Ne-am aruncat in bratele ei si i-am spus ce facusem.... Mamaia  plangea si ne asculta ! I-am aratat cum ne rugasem !...
  Ne-a spus ca venise mai devreme pentru ca , o alungase Pistea , sotul fetei ei...
Sunt lucruri inexplicabile , care se intampla in viata si pentru care ramai cu o strangere de inima. Si astazi sunt convins , ca undeva , acolo sus , exista cineva care era totusi grija de noi... Indiferent ce s-ar spune sau s-ar demonstra...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Betivul de rand

Recunosc ca sunt betiv!

Pauza de pranz