Votul corect astazi : PP-DD

  Am fost la vot. Am pus stampila pe PP-DD, gandind ca viata mea , a copiilor nostri si a nepotilor nostri va fi mai buna. Salut poporul roman care a votat gandind. Salut , pe cei  care punandu-si votul si speranta intr-o alta clasa politica, au facut-o gandind.
  Nu exista nici o alta optiune in Romania. Daca peste ani vom fi intrebati de ce am facut lucru asta , noi trebuie sa spunem : A fost singurul lucru bun pe care-l putem face atunci , pentru voi.
  Sunt in afara politicii , nu am facut si nici nu o sa fac niciodata parte din niciun partid. Dar sunt obligat , prin constitutie , dar si de constiinta , sa gandesc . Si gandind , analizand si constatand , timp de 22 de ani, suportand si traind pe propria mea piele , faptele  oamenilor care au avut in maini banii acestei tari si legile ei , am votat corect : PP-DD.
 Eu , Moromete, omul de rand, omul marunt , care traieste in multimea, marea de oameni , din tara asta mica, am votat PP-DD, pentru ca poate asa , vom da sens , revolutiei pe care am facut-o in 1989.
 Ma uitam la oamenii , la fel ca si mine, oameni de rand, stand linistiti si asteptand in fata salilor de vot, cu buletinele lor rupte pe la colturi, in maini, ii priveam cum asteptau sa voteze si mi s-a facut o mila de nu mai pot...
 Romanii de rand au votat , cu siguranta , pentru ca s-au saturat de prostii-hoti , cu singura clasa politica noua , din Romania de astazi , adica cu : PP-DD.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Betivul de rand

Recunosc ca sunt betiv!

Pauza de pranz