Romania cleptomana

  A inghetat Romania... Ninge sfant si pagan,,, Numai ochii ne raman... Sa vedem ce? Sau sa ne prefacem ca nu vedem.. Manipulari ordinare, pe fata , fara urma de rusine... Unde esti tu Tepes Doamne , ca punand mana pe ei sa-i transformi in doua cete , in Smintiti si in Misei...
  Clasa politica, aberanta , miloaga , lingusitoare pe la portile Europei ... Clasa politica care si-ar trada si propria mama pentru inca o farama de putere, pentru cativa ani de acces la sacul tarii...De ce nu o vindeti odata si gata? Oricum , mare lucru nu v-a mai ramas de vandut din Romania... Puneti-o pe taraba si strigati : Tara de vanzare!!!...
  Mi-a crapat obrazul de rusine si-am plans , fratilor , si-am stat cu capul in perna si-am gandit:  Asa rau am ajuns?!? Sa mergem noi la portile Europei si sa ne spalam rufele in fata unei lumi intregi... De parca noi am redus salariile si nicaieri nu s-a facut asta, de parca numai Romania este in criza si lumea e-n floare! ... Cine are interes de-i tine pe imaturii , pe imberbii astia in varful clasei politice?...
 Cate pacate vom mai plati? Cine ne-a blestemat?
Realitatea este cruda. Se fura  si se fura si se fura... Si se platesc oamenii cu 120 de lei sa iasa in strada . Si se spune ca sunt proteste spontane... Si se fura din spitale , din primarii , din prefecturi, din ministere...Toti care sunt sau care vor veni la putere nu fac decat sa fure si ei ceva  Se fura de peste tot si de toti...
 Asta se intampla acum in Romania,  Romania cleptomana
Mai sunt cativa , dar si ei au o boala : sunt mitomani... Se mint singuri , ca maine va fi mai bine...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Betivul de rand

Recunosc ca sunt betiv!

Pauza de pranz