Offsaiiid!!!!.....

  Ce mai faceti?... Unde va sunt gandurile?... De ce sunteti tristi?... Frumusetea vietii , asa e , vine din momentele de fericire. Dar niciodata nu vom putea avea sentimentul de fericire , daca nu am sti sau nu am simti nefericirea, tristetea. Daca am fi tot timpul fericiti , atunci aceasta stare ar deveni o normalitate si automat senzatiile date de fericire, s-ar aplatiza, minimaliza . Asa ca nu dezarmati! Dupa nefericiri sigur veti trai din plin fericirile viitoare.
   Astazi este o zi figuroasa , dar soarele scoate cand si cand capul si mai ne incalzeste geamurile biroului.
Colegul meu de birou are o deznadejde pe chip , pe care am tot incercat sa i-o alung... Zambeste cateva clipe dar apoi , preocuparea aceea chinuitoare, ii revine constant... Ni se cam termina solutiile existentiale!...
 Multi dintre noi, blestemam comunismul ca ne-a demolat casele si ne-a mutat in blocuri de beton, dar acum ca bancile sau orice alta institutie careia ai sa-i dai chiar si doi lei , are dreptul sa-ti scoata casa la mezat , fara sa-ti dea nimic in schimb, e mai bine? Comunismul ne-a facut , comunismul ne-a luat , asta stim sa spunem , cu toate ca in strafundul sufletului nostru stim ca in comunism , nimeni nu a ramanea in strada, ca se gasea o solutie pentru fiecare! ...
  Incerc sa-mi linistesc prietenul , dar chiar si cu banii pe care toti ceilalti i-am dat , nu-si poate salva casa, pe care banca urmeaza sa i-o scoata la licitatie. Si cand te gandesti ca  banii imprumutati de la banca, i-a luat ca sa-si amenajaze casa!...
 Suntem o tara de oameni , exact ca o turma de oi, usor de manipulat , ne aruncam in fata la primul impuls si cand ne dam seama ca actiunile noastre au fost gresite, nu avem puterea sa recunoastem ca am gresit si nici nu facem nimic sa ne indreptam greselile... Ne batem cu propriile arme, ne dam autogol si apoi strigam ca a fost ofsaid.
                                             moromete, cel care a dat autogol...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Betivul de rand

Recunosc ca sunt betiv!

Pauza de pranz