Ori ne prefacem ...ori suntem prosti...

  Ne amagim continuu , ca poate maine vom avea , ca poate maine va fi mai bine , ca poate maine politicienii nu vor mai fura , ca poate maine vom fi condusi de oameni cinstiti...
 Va intreb , nu ma cert , de ce sa fim condusi... ? Eu asta nu inteleg , de ce ne-am dorit noi sa fim condusi , nu de un hot ci de o gasca intrega de hoti...? Nu inteleg de ce suntem atat de incantati ca acum putem trece granita cu buletinul... si buzunarul gol , sau ca aprindem lumina cand vrem... si o platim cand putem , ca avem mancare ...in galantare , ca suntem intelectuali toti ...si destepti putini , ca avem case frumoase...si datorii cu duiumul , ca avem masini scumpe...si n-avem bani de benzina , ca mergem in concedii la hoteluri "all inclusive"...si pe urma chitaim de bani o juma' de an... !?...
  Asa ne-am nascut , asa am trait , amagindu-ne , ca viata poate fi si mai frumoasa , dar fara ca noi sa facem ceva in acest sens... Noi sa stam si sa ne imaginam doar... Toti ne dorim sa o ducem mai bine,  parca ne si vedem in cate o vila , cu o limuzina la poarta ... Hai , spuneti ca nu v-ati imaginat niciodata o astfel de viata! Dar , doar atat , ne-am imaginat si pe urma am inchis ochii si am adormit...
  Proslavim atata democratia asta , mai avem sa-i ridicam o statuie si sa-i facem un spectacol ! Am eu parerea ca ne cam pare rau de prostia pe care am facut-o , dar ne e rusine sa recunoastem ca am gresit.
 Impresia mea este ca suntem falsi , ca ne prefacem... Daca nu , atunci suntem prosti...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Betivul de rand

Recunosc ca sunt betiv!

Pauza de pranz