Declaratie de dragoste

  Sunt batran , dar iubesc acelasi om de 25 de ani. Am trait alaturi , in bine si-n rau fiecare clipa. Nimeni nu-mi poate da un om mai bun si mai potrivit decat acesta pe care Dumnezeu mi l-a trimis.  Vietile noastre sunt una singura. Ne simtim , ne stim , ne cunoastem. Daca am vreo dorinta? Da . Sa-mi  fie lasat acest om pana la ultima mea suflare. Sa inchid ochii si el sa ma tina de mana...
  Langa omul asta , am invatat sa traiesc , sa vad , sa respir , sa ma ridic cand mi-era mai greu , sa plang  , sa daruiesc , sa fiu...om.
 Iubirea este un sentiment , linistit , domol , cald , care iti ramane toata viata , nu poate fi comparat cu niciun alt sentiment uman , pentru ca este unic...
 Iubesc si acum , la fel ca acum 25 de ani, acelasi om... pe care l-am intalnit intr-o seara calda de iulie...
                                                                         Moromete ...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Betivul de rand

Recunosc ca sunt betiv!

Pauza de pranz