Recunosc ca sunt betiv!

  De cate ori nu ati intalnit pe strada un betiv?... De cate ori nu ati vazut un betiv cazut pe marginea drumului?... De cate ori , poate , nu ati fost chiar voi , cei care ati mers dintr-o parte in alta a drumului, dupa cateva ore de bautura, undeva intr-o carciuma de doi lei ?...
  Alcoolul este cea mai mare problema a omenirii, alcoolul distruge familii, copii, alcoolul ucide, alcoolul provoaca adevarate razboaie, alcoolul te decade , te coboara ca om  si ceea ce este mai rau alcoolul iti schimba personalitatea , aducandu-te la conditia de animal...
   Pentru fiecare din noi, alcoolul este o problema , pentru ca stim ca ne face rau, pentru ca vrem , ne dorim cu toata ardoarea sa nu mai bem ,  sa fim ca vecinul, colegul, prietenul care nu bea , arata si bine si pe deasupra este si bogat!... Dar cum sa facem, cum sa ne distram, sa fim de gasca, cum sa mai discutam atatea chestii , daca nu bem! Cum ?!!!Sa mergem la o petrecere si sa-i privim pe ceilalti - majoritatea - cum inchina pahar dupa pahar , iar noi sa nu participam la acea uniune, atat de frumoasa, atat de insufletitoare ???... Cum?! Tocmai noi sa facem exceptie? Hai dom'le , ca astia care nu beau sunt exceptii!...
 Cum ?Eu sa stau si ce sa fac ?Sa ma uit ca prostul cum ceilalti se distreaza? Pai eu sunt mort cand nu beau! Nu-mi gasesc cuvintele ! Cred ca nu le mai am! Parca zici c-au plecat dupa bautura ! Sunt lipsit de vlaga, sunt clar prost!!!... Dom'le si cand beau si eu un paharut, ma simt alt om,!!!Cuvintele revin incantate, ba le  aduc si pe unele pe care nu le stiam! Inteligenta parca ma invaluie! Lumea mi se deschide ! Orice afacere este posibila !Toti imi sunt dragi, toti imi devin prieteni , chiar si chelnerul care ma serveste !!! Sunt darnic cu toata lumea, este o fericire pe care nu o simti decat atunci cand bei...
 Dupa alte cateva pahare, te invaluie o tristete iremediabila !!! Incepem fiecare sa ne povestim cate ceva si stiti ?Recunoasteti momentul acela cand plangem ???...''Doamneee , prin cate am trecut in viata asta!''... Dar bine ca totdeauna , dar totdeauna, este unul care ridica din nou paharul si dintr-odata toti uitam tristetea si dardaind ca niste piftii , incercam sa ne nimerim paharele , intr-un ''NOROC!!!'' unanim balbait..
 Nu stiu cat mai stam, dupa momentul asta , imi mai aduc aminte ca eram cu Gicu undeva!!! Nu stiu ce vroiam sa facem!!! Pe urma  ?...Bai frate ce murdare sunt scarile de la bloc!!!! Si de aici incepe o ameteala de iti vine sa moori!!!... Dar durerea de cap de a doua zi!!? Stii cand nu-ti mai poti tine capul pe gat? Senzatia aia de lesin !? Iti tremura tot corpul!!! Sunt nasoale rau!!....
  Nu vreau sa va dezamagesc, pe voi toti betivii din lume , dar eu nu beau alcool si daca vreti sa va lasati de bautura, nu trebuie sa faceti decat un singur lucru : sa recunoasteti ca sunteti alcoolici.
  Daca   nu  veti recunoaste ,  cu voce tare ,  nu in gand, in gand stiti lucrul asta, vi l-ati recunoscut de atatea ori , in fata celorlati ca aveti o problema cu bautura, nu veti reusi sa scapati de alcoolul, care va face de rusine in fata tuturor si din cauza caruia veti ramane toata viata voastra,
                                                                SARACI si PROSTI...
  Spuneti fara rusine fratilor ,tare , spuneti-le sotiilor voastre , copiilor vostri , colegilor si prietenilor :
                                          RECUNOSC CA SUNT BETIV!!!...
si abia atunci veti intelege ca este momentul sa va lasati de bautura  si din acel moment, viata voastra se va schimba , cu siguranta...

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Daca simtiti ceva , puteti sa-mi spuneti! Daca nu simtiti nimic, puteti sa taceti! Oricum eu stiu ca sunteti aici. Pentru ca de multe ori nu ma simt singur. De-aia si continui sa scriu . Pentru ca imi sunteti alaturi...A! Sa stiti ca nu ma supar daca nu va plac sau nu sunteti de acord cu mine! ...Sunt prea batran ca sa ma mai supar pe ceva!... Va simt, fratilor !!!...

Postări populare de pe acest blog

Betivul de rand

Pauza de pranz