Inceput de sfarsit...

    A inceput vara... In cateva zile va incepe si vacanta copiilor... Cei care avem '' tara'' ,  ducem copii la bunici si in sfarsit, ne mai relaxam mental.  Mai scapam de corvoada scolii, de cheltuielile sapatmanale cu meditatiile , cu cartile si culegerile pe care fiecare profesor le vinde elevilor, de banii dati pentru te miri ce ocazie scolara, de banii de buzunar dati zilnic copilului si de corvoada de a-ti duce si ati lua copilul zilnic de la scoala.  Cei care nu avem '' tara'' e vai de capul nostru, ne trezim dis-de-dimineata, facem copilului micul dejun, ii lasam instructiuni : sa nu umble la aragaz, sa scoata catelul afara, sa nu deschida usa nimanui, sa nu intre in vorba cu strainii... Si dupa aproximativ 30 de min. dupa ce ajungi la servici incep telefoanele: ce faci?, cand vii?, mi-e frica!, bate cineva, la usa!, nu-mi place mancarea!, s-a luat curentul!, nu mai avem cablu! si telefoanele curg, seful te cearta ca ai venit la munca sa stai de vorba la telefon, copilul plange si tu esti perplex...
  A inceput vara... Concediile... De cand am devenit matur , eu nu am fost niciodata in concediu. De fapt ce este acela concediu? Este o bucata de timp , pe care o aloci distractiei? Dar timpul de unde il iei? Distractia o asigura cineva anume? Bine , bine , hai ca te distrezi, dar cine se ocupa in timpul asta de problemele tale? Cine iti face, in timpul asta, bani de curent, de apa, de gaze, de cablu, de gunoi, de taxe , de parcare, ? ... Dar bani de concediu , de unde iei? Sau nu, bani de dupa concediu , de unde iei?
   Gandesc , ca daca te-ai distrat , ai cheltuit si bani, deci banii cu care ti-ai fi platit toate cele in luna respectiva i-ai papat si iti da cineva alti bani, ca nu inteleg?
 Daca nu ne-am nascut direct pensionari, ca aveam si noi atunci biletele acelea celebre de tratament, de 18 zile, de care beneficiaza pensionarii gratis, anual. Dar nu , noi , oamenii muncii, cu unu, doi, trei sau mai stiu cati copii, noi nu avem nevoie de gratuitati din partea statului, lasa sa ne tratam pensionarii, noi trebuie sa muncim sa mearga ei in statiuni , sa faca masaje, sa joace table, sa danseze...
  Intr-o vara , am fost cu copii, o zi intr-o statiune romaneasca, am vrut sa mancam la restaurantul unui hotel , am comandat o friptura, dar chelnerita cu o voce plina de compasiune ne-a spus: imi pare rau, dar au mancat astia tot! Ati ghicit , hotelul era plin de pensionari veniti la '' tratament".
  Hei, dar sa lasam tristetea, ca si astia micii au alocatie,  asa putem sa-i scoatem lunar la un profiterol, care costa 39 ron! Super, nu!
 A inceput vara... Au inceput concediile... Incepe si vacanta copiilor... Incep problemele... Ce, ce probleme? Altele? Hai ca m-am speriat! Terminati fratilor, rezolvarile sunt la sfarsit de obicei, nu?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Betivul de rand

Recunosc ca sunt betiv!

Pauza de pranz